«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Садовое ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Садовое отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Садовое селосы ЖОББМ" КММ 2023 жылғы мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша есебі.

 

"Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Садовое селосы ЖОББМ" КММ 2023 жылғы мемлекеттік қызмет көрсету мәселесі бойынша есебі.

1. Жалпы ережелер

1) Көрсетілетін қызметті берушілер туралы мәліметтер. 

"Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Садовое селосының жалпы білім беретін мектебі" КММ – нің 2023 жылғы мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері жөніндегі қызметі туралы есебіне (бұдан әрі-есеп) көрсетілген мемлекеттік қызметтер бойынша мәліметтер енгізілген.

2) Мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет - көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша немесе өтінішінсіз жеке тәртіппен жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі;

Мемлекеттік қызметтер: "Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Садовое селосының жалпы білім беретін мектебі" КММ 4 қызмет түрін көрсетеді.

2022 жылы "Ақмола облысы Білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімінің Садовое ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ-де 8 қызмет көрсетілді.

 2023 жылы 4 қызмет түрінің 3 түрі көрсетілді:

– "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы арқылы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-0 ;

- ЭҮП электронды түрде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер саны-0;

- Қағаз нұсқада көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны -0;.

- Ақпараттық жүйелер арқылы электрондық түрде көрсетілген мемлекеттік қызметтер саны-29 .

 2023 жылы барлығы 29 мемлекеттік қызмет көрсетілді, оның ішінде:

р/с

Мемлекеттік қызмет атауы

Барлығы

 

1

Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау

8

2

 

Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығы-на қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау

20

3

 

Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдарына денсаулығы на байланысты ұзақ уақыт бойы бара алмайтын балаларды үйде жеке тегін оқытуды ұйымдастыру үшін құжаттарды қабылдау

0

4

Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру

1

 

3) Неғұрлым талап етілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат:

- "Бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беру бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау"

- "Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау"

2. Қызмет алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты "Садовое селосы ЖОББМ" КММ стендінен, мектеп сайтынан алуға болады http://sc0030.zerenda.aqmoedu.kz Instagram және Fecebook беттерінде, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері жөніндегі Бірыңғай байланыс орталығының телефондары бойынша 1414.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді нормативтік құқықтық актілердің жобаларын жария талқылау туралы ақпарат.

Жария талқылау үшін мемлекеттік органның қызметі туралы есеп "Садовое ауылының жалпы білім беретін мектебі" сайтында, жергілікті атқарушы органның интернет - ресурсында орналастырылады, онда әрбір тұрғын есептерді қарап, түсініктемелер қалдыра алады.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндіру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және басқалар).

Мемлекеттік қызметтер көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз ету және көрсетілетін қызметті алушылардың хабардарлығын арттыру мақсатында жыл ішінде сұранысқа ие Халыққа қызмет көрсету мәселелерін түсіндіру бойынша тікелей эфир өткізілді.

3. Процестерді жетілдіру жөніндегі

мемлекеттік қызмет көрсету

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша техникалық оқытуға қатысқан мектеп қызметкерлері, көрсетілетін қызметті берушілер үшін - 0 қызметкер оқытылды: 2023 жылы техникалық оқыту жүргізілген жоқ.

 

 

 

4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау

1) Мемлекеттік қызметтер көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.

2023 жылы Мемлекеттік қызмет көрсетуге шағымдар тіркелген жоқ.

2) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын ішкі бақылау нәтижелері.

Мемлекеттік қызмет көрсету ретінде бұзушылықтар болған жоқ.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының қоғамдық мониторингінің нәтижелері.

Қоғамдық мониторинг нәтижелеріне сәйкес, 2023 жылы мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерінде бұзушылықтар анықталған жоқ.

5. Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына одан әрі тиімділігі мен қанағаттанушылығын арттыру перспективалары.

Көрсетілетін қызметті алушылардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2024 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бойынша жоспарлы көрсеткіштер бекітілді, 2024 жылға арналған мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы ҚР заңнамасын сақтау мәселесі бойынша іс-шаралар жоспары бекітілді.

Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын арттыру бүгінгі күні мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің маңызды бағыты болып қала береді: мемлекеттік басқаруды жетілдірудің нысаналы көрсеткіштерінің бірі азаматтардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасына қанағаттануын арттыру болып табылады. Яғни, мемлекеттік басқару органдары Азаматтар мен ұйымдардың мүддесі үшін қызмет көрсететін "сервистік мемлекет" моделіне көшу міндеті бекітілген, ал мемлекеттік басқару сапасының негізгі бағалауларының бірі азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануы болып табылады.

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 13.02.2024 13:30
Құрылған күні: 01.03.2024 16:03

Текст