«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Садовое ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Садовое отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Өзін-өзі тану» рухани –адамгершілік білім беру бағдарламасын білім салаларының мазмұнына интеграциялау бойынша Садовый орта мектебінде атқарылған жұмыстардың аналитикалық есебі. Мектебімізде жылдық жоспар құрылып, сол жоспар бойынша сабақтың мазмұнына жалпыадамзаттық құндылықтарды енгізіп ,өткізу негізгі алға қойылған мақсат. Осы мақсатқа қол жеткізу үшін сабақтың құрылымына оқушының тұлғасын рухани – адамгершілік және интеллектуалды дамуын іске асыру үшін әдіс тәсілдерді таңдап , жас ерекшелігін ескере отырып өткізуді көздедім. Сабақты өткізу барысын талдау кезінде жіберілген олқылықтарды ескере отырып , келесі сабақты жоспарлау барысында негізге алуды басты назарда ұстадым. Ата –аналармен жұмыс барысында ,ата –аналарды мектепке тарту үшін және оқушы тәрбиесінің ең маңызды тұлғасы ата-ана екендігін ескере отырып , ата-аналар үшін «ашық есіктер» , «Отбасы күндерін» және ата –аналар үшін әдістемелік көмек ретінде бірнеше тренингтер мен жиналыстар үйымдастырылды. Жаман емес , ата-аналар тарапынан өздерін қызықтырған сұрақтарын қойып, ұсыныстар туындап жатыр. Педагогтармен жоспарланған жұмыстарға тоқтала кетсек , әдістемелік семинарлар өткізу және «өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы негізінде өзін-өзі тану сабақтарын,интеграцияланған сабақтарды,сабақтан тыс іс әрекетті, ата-анамен жұмысты және қосымша білім беру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша шеберлік сабақтарына қатыстыру жұмыстары көзделіп отыр.

Мектебімізде жылдық жоспар құрылып, сол жоспар бойынша сабақтың мазмұнына жалпыадамзаттық құндылықтарды енгізіп ,өткізу негізгі алға қойылған мақсат.

   Осы мақсатқа қол жеткізу үшін сабақтың құрылымына оқушының тұлғасын рухани – адамгершілік және интеллектуалды  дамуын іске асыру үшін әдіс тәсілдерді таңдап , жас ерекшелігін ескере отырып өткізуді көздедім.

   Сабақты өткізу барысын талдау кезінде  жіберілген олқылықтарды ескере отырып , келесі сабақты жоспарлау барысында негізге алуды басты назарда ұстадым.

   Ата –аналармен жұмыс барысында ,ата –аналарды мектепке тарту үшін және оқушы тәрбиесінің ең маңызды тұлғасы ата-ана екендігін ескере отырып , ата-аналар үшін «ашық есіктер» , «Отбасы күндерін»  және ата –аналар үшін әдістемелік көмек ретінде бірнеше тренингтер мен жиналыстар үйымдастырылды.

   Жаман емес , ата-аналар тарапынан өздерін қызықтырған сұрақтарын қойып,  ұсыныстар туындап  жатыр.

Педагогтармен жоспарланған жұмыстарға тоқтала кетсек , әдістемелік семинарлар өткізу және «өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы негізінде өзін-өзі тану сабақтарын,интеграцияланған сабақтарды,сабақтан тыс іс әрекетті, ата-анамен жұмысты және қосымша білім беру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу бойынша шеберлік сабақтарына қатыстыру жұмыстары көзделіп отыр.

 

 

 

Жаңартылған күні: 11.01.2021 15:50
Құрылған күні: 11.01.2021 15:50

Текст